Skolan

Sitter i skolan och har precis haft individuellt samtal med min samhällslärare om betygsättning. Det blir högsta möjliga. VG! Tjoho! :)

På svenskan tidigare i dag fick jag tillbaka min berättande uppsats.
"Solskenshistoria" med högsta betyg!

Fan vad jag kan klappa mej på axeln just nu! Är mycket stolt över mej själv och det jag presterat.
Jag kan absolut bli bättre på att lägga upp planeringar och ge fan i att skjuta fram allt till sista sekund. Men va fan, det blir ett senare projekt. ;)

Snart är det hemgång. Ska väl plocka lite, (om jag hinner) läsa lite också såklart, hämta barnen, laga mat och sen kommer Angie för lite nagelfix. :)
Så tack och hej så länge!

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0