Skatjävel!

Asså vart fan är hagelbössan..?!
Det är en jävla damp-skata på utsidan som kraxar som om det fått något uppkört i röven!
Jävla idiot, visa lite hänsyn! Folk sover faktiskt!!

Jaja, egentligen ska jag ju ändå vakna nu, men det spelar ingen roll för ljudet av en jävla muppskata är ju kanske inte det första man vill ska skära sönder hela hövvet när man nyss öppnat ögonen. :-/
Fruktansvärt irriterande får jag säga! -Jag som har ett sånt lugnt och balanserat morgonhumör....

 

image description

*

Snart dags att väcka familjen och sen möta värsting dagen..
Tonni ska vara på dagis klockan åtta, Thea hos tandläkaren halv nio, under tiden måste jag läsa igenom min recension och eventuellt ändra lite här och där innan jag skickar in den, sen halv elva ska jag vara i skolan för muntlig redovisning av min bok och där efter, klockan två ska jag infinna mej på sjukhuset för en mindre operation. :-/ Stress! Och detta innebär ju att jag inte får äta eller dricka något idag...
Min mage kommer definitivt köra en jävla bra muntligt redovisning om vad den inte fått i sej. ;)

Men nu ska jag som sagt gå upp och sparka liv i resten här hemma.
Ha en bra dag och stressa inte ihjäl er! ;)
Tack och hej!

image description

 

 

mami
2012-06-07 @ 09:48:41

Glöm inte att ta ett djupt andetag mellan varje sak du utför idag....Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0