Regn..

..regn och åter regn!
Hur jävla mycket regn får det liksom plats med i molnen egentligen..? :-/ 
Det bara öser ner här, och det ska det tydligen fortsätta göra i flera dagar till. Pust! 
 
Jag vill ju ha sommar, varm och skönt..
 
 
 
Hur som helst så har det varit tyst och lugnt här en stund nu.
Och det varit riktigt gött med en lång och varm dusch
utan att bli stöd av två små sniglar som "bara ska säga något" stup i kvarten. ;)
 
 
Snart är det dags att sätta igång med middagen, men först ska jag njuta lite till utav min ensamhet. ;)
Så hej me er så länge. 
 
Cilla
2012-06-24 @ 17:37:46
URL: http://cillapillas.blogg.se/

Jag hoppas att sommaren inte regnar bort,men som det är nu så verkar det inte bättre! =(

Sv:tack! Kul att du stannade till och lämnade ett avtryck =b

Bea
2012-06-24 @ 21:42:52

Det är gummi stövlar som gäller ;)... Vad är det för fel!! Hela juni är förbi :( och ingen sommar... Hmmm...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0