Oops..

Har fortfarande inte kommit in i duschen. ;)
Jag var på väg förut men så fick jag för mej att jag skulle klä in en låda i brunt papper som barnen kunde få måla. Och sen kom Thea på att vi glömde plantera om hennes solros igår, så då satte vi igång med det.
Klumpig som man är så fipplade jag ut massa jord på golvet och ja, då var det ju bara att dra fram dammsugaren. Och när den ändå var framme kunde man ju lika bra ta hela lägenheten. ;)
Sen var det dags för lite lunch också..och nu sitter jag på balkongen och varvar ner lite innan jag ska ge mej på ett nytt duschförsök. ;)
 
 
 
 
 
Nu är definitivt regnet på ingång.. Pust!
Härlig svensk midsommar eller..? ;)
 
Äh, hej me er! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0