Oops!

Glöm nu inte tävlingen om tandblekning två inlägg ner !!
 
 

Shit jag somnade fan om i morse.. *Gäsp*
Så vi vaknade inte förrän kvart över åtta. :-/ Frågade Tonni om han vill vara hemma eller om han ville gå till dagis, hans svar löd: Nä jag vill ligga i sänge lite tund till mamma, och sen kan vi va på gården, shå jag kan gå till dagis nästa gång mamma, mina fröknar förstår. Haha! Han är ju för skön ibland. ;)
 
Kollade SMHI-appen nu och det är bara en stor sol på varje timme hela dagen. :) Värsta asgött!
Så vi ska väl vaknar lite till och sen äta lite frukost, göra oss i ordning och sen går vi väl ut på gården och hänger! :)
 
Ha en skön dag och glöm som sagt inte tävlingen två inlägg ner där ni kan vinna tandblekning från Dentaworks!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0