Olycksfågeln

Tror jag har sagt till mina barn 40 miljoner gånger att dom inte ska hoppa i soffan, men ändå gör dom det..
Det är ju heller inte så att dom lär sej när dom slår sej eller rent av ramlar ner.
Och nu hände det igen..
 
Tonni hoppade än en gång och så skulle han slänga sej så att han landade raklång i soffan. Det var ju bara det att han landade med huvudet rakt på kanten på armstödet..
 
 
Nu ser man ju inte så bra på bilden kanske.. Men han har en stor bula med ett blå/lila jack i. :(
Det gick som tur var inte hål och han är vareken illamående eller dåsig, men han har ju väldigt ont.
Jag fick inte ens sätta något kallt emot. :(
-Nä mamma, de jö fö åånt. De jäcke shå!
 
Nu sitter dom i alla fall i soffan och kollar på film, mannen är på väg hem och jag ska strax börja med maten.
Så nu får jag avsluta här.
Hej så länge!
 
Bea
2012-06-25 @ 17:48:49

Lille skrutt!! :( Stckars liten... Ja jag vet vad som komma ska... Pust!! Hoppas att det går över snart... Ge han en stor puss från oss!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0