Morgon..

Ja god morgon då för fan.. 
Ligger i sängen och vill verkligen inte gå upp just nu!
Men det är väl bara att kliva upp och se glad ut.
Det är ju en av nackdelarna med att ha barn! Att man måste gå upp när dom vaknar. Fast så får man väl kanske inte säga högt..?
Det ingår kanske i någon av alla dom där 10.000 präktmamma-reglerna som jag tydligt har missat att läsa.. :-/  Så vi pratar inte så högt om det då. Okej? ;)
 
Nu är det hur som helst dags för lite frukost och vad som händer sen har jag inte en aning om..
Men jag vet att det för exakt ett år sen var midsommarafton idag. ;)
Det vet jag för att jag och Manne (Fredrik) förlovade oss på midsommar den 24/6 2011. Det vill säga, idag för ett år sen. ;)
 
Äh hej me er nu!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0