Men va fan Blogg.se..

Nu har inte Blogg.se-appen funkat på typ två veckor.. Sjukt jävla irriterande!
Och varje gång man ska lägga in nya bilder så måste man ju sitta vid en dator, och jag hatar att sitta vid datorn! Jag bloggar ju liksom alltid från min iPad och ibland även från iPhonen givetvis och det vill jag fortsätta göra..
 
 
 
 
Inte heller får man någon direkt information från Blogg.se och dom svarar inte heller på folks frågor. Duktigt dåligt måste jag säga! Och jag är ju heller inte så sugen på att behöva flytta bloggen, men snart får man väl överväga det ändå.. :-/ Detta suger!
 
 
Madde
2012-06-24 @ 11:55:54
URL: http://madelli.blogg.se

Jag blir förbäskäd som fan jag med!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0