Määäd!

Tack som fan för hjälpen med bloggen Mongo! <3

För att visa min tacksamhet ska jag nu ge dej en jättefin hyllningsblogg. ;)


Njut!


image description
En grillad 360 går inte av för hackor!

image descriptionTandoori-doori-tickling-tickling-tickling

image description
Mmm.. En mensig tå!


image description
Ah ah ah..åh indianpipp!

image description
Humm-mmmmmmmmm-hummm


image description
..oj, hack i skivan!



Och nu mina damer och herrar vill jag visa tre utvalda fotografier från tidigt 2000-tal som så länge legat i en minneslåda under min säng. ;)
(Jag kan komma att bli "mördad" för detta, men det är en chansning man ibland måste göra..)


image description ....En polsk hora och hennes hallick!

image description
image description ...Apfelstrudel, en pudelnudel

Min Määäd, mitt Mooongo, MIN!

 

Madde
2012-06-01 @ 15:32:41
URL: http://madelli.blogg.se/

Hahahaa fan vad jag saknar dig!

Så jävla underbar du är!!!!!!!!!! Börjar nästan lipa nu!!

määäämi
2012-06-01 @ 18:35:24

Fy f¤#%,,, va kul vi hade den kvällen, va jag garvar när jag ser det.

Sääään o määääd gött mos..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0