Klar!

Nu är min Bitterfitta-bok slut..
Tjoho jag har läst en hel bok! Haha!
Jag är ju inte överdrivet förtjust i detta med böcker om man säger så. ;)
Så förutom Bitterfittan så har jag bara läst fyra böcker. Bakom stängda dörrar, Gömda och Asyl samt en sjukt tråkig jävla roman som jag aldrig begrep varför jag fortsatte att läsa. Minns inte ens vad den hette. ;)

image description

Nu när boken är färdigläst ska jag skriva en recension om den också, men det får bli i morgon eftersom Angie snart kommer. ;)
Ännu ett uppskjutande. Hahaha!
Men innan torsdag så ska den vara inskickad så jag MÅSTE verkligen sätta mej med det i morgon. Inga undanflykter!!

Men nu är det dags att sätta igång med maten så jag hinner kasta i mej lite käk innan Angie kommer med sina naglar. ;)
Så hej me er!

pernilla "tuttis"
2012-06-05 @ 19:57:17
URL: http://mammatuttis.blogg.se/

Hej! Nu har vinnaren av dagens blogg dragen, blev de du? Grattis isåfall!! om inte så kommer där nya chanser! http://mammatuttis.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html

mami
2012-06-05 @ 20:00:34

Bra jobbat m läsningen.. Grattis till dina fina VG:N

GRATTIS GRATTIS Kanon duktig e du..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0