Jaha..

 
 
 
Då var det slut på det "roliga" nu då. Nämligen sömnen..
Åh vad jag hade kunnat ge nästan vad som helst för några timmar till. ;)
Men äh, det ska ju bli jätte gött väder idag så det är väl lika så bra att man måste gå upp nu. 
 
Snart är det dags att lämna Tonni på dagis, men vad jag och Thea ska hitta på idag har vi inte bestämt ännu.. Kanske ska åka och handla lite inför i morgon..?
Ooh, ska jag berätta något pinsamt? Klart jag ska. Haha!
Jag är ju då inte bruden som är så där jätte mycket för det där med högtider och jippon. Så igår när jag skulle hämta Tonni på dagis så säger ena fröken att dom hade varit och plockat blommor igår som dom sen skulle ha idag för att klä midsommarstången. "Jaha", svarar jag så där som om jag brydde mej och sen kommer jag på att, hum midsommarstång, "men när är midsommar då!?" 
Tonnis fröken tittade lite suspekt på mej och sa lite försiktigt, "men det är ju på Fredag". "Jaha, oj jävlar. Är det på Fredag redan..? Jag har ju fan ingen koll alls längre.." sa jag uppriktigt sagt förvånad. Hahaha!
Sån är jag. ;)
 
Men nu är det minsann dags att avsluta här. 
Hoppas ni har sovit gott!
 Hej så länge. 
 
mami
2012-06-21 @ 09:03:47

HA HA ligger det i släkten eller, visste inte att det var på Fredag, jag trodde det var på Lördag ha ha sån koll mann har, men vad gör det om hundra år, jorden går inte under om man skiter i alla seder...

Sandra
2012-06-21 @ 09:18:01
URL: http://Aslundsandra.blogg.se

Haha det är inte alltid lätt ;) ha en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0