Hua..

Idag var det inte alls gott med mat. :-/
Mår en smula illa och för varje matbit jag tvingade in i munnen kändes det som att det bara växte. Hua!
Men det är ju som det brukar så här någon dag innan menshelvetet. :(




Nu sitter jag i alla fall på balkongen och försöker få illamåendet att släppa. 
Men jag vågar absolut inte sitta i min sköna Baden-Baden stol inte, för där på var det värsta spindeln förut. :( Fredrik har ju förvisso tagit bort den men det hjälps inte. Det är ju skit äckligt. ;)

Tror nog jag ska gå och göra mej en kopp te, det hjälper säkert också lite mot illamåendet. Jag vill tro det i alla fall. ;)
Kommer det något bra på tv'n idag då? Om inte så får vi väl dra på en film eller något. 

Och med det sagt är det åter igen dags att sätta punkt.
Hej så länge. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0