God morgon!


image description

Idag börjar inte barnen förrän klockan nio, så vi tog oss lite sovmorgon här. :)
Att sova kan ju vara något av det skönaste som finns! Varje minut är guld värt. :) Ändå går man konstigt nog aldrig och lägger sej i tid. :-/ Men det är ju på kvällarna som jag får lust med en massa konstigheter.. Haha.
-Jag är en nattuggla-

Nu ska jag servera mina sniglar lite frukost, hoppa in i duschen, göra oss i ordning och sen knalla bort till barnförvaringen där jag ska slänga in mina små mördarsniglar i några timmar. :)
Så jag måste nog se till att avsluta här nu.

(Määd är här och bygger om, läs inlägget under. Så ursäkta röran!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0