Gäsp!

Glöm inte tandbleknings-tävlingen några inlägg ner!!
 
-----
 
 
 
Helvete vad trött jag är.. Och då slocknade jag ändå fullt påklädd på sängen typ vid elva/halv tolv.
Barnen försökte vakna redan halv åtta men då fick jag talat om att det var natten fortfarande i hopp om att dom skulle somna om, men det gjorde dom ju självklart inte.. Däremot låg dom någorlunda tysta till klockan var tio i åtta, men fem i åtta var det ju bara att sätta på tv'n för dom. ;)
Nu sitter dom i soffan och kollar på tv och jag ligger fortfarande i sängen. ;) Men det är dags att gå upp nu och fixa någon form av frukost till dom, för nu är strax deras program slut också..
 
Och sen..?
Inte en aning faktiskt.. 
 
Lina
2012-06-29 @ 10:04:15

Finest.se/l-illis

Sandra- med pojke i magen
2012-06-29 @ 10:41:14
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

ATTANS! Jag glömde fylla i min mailadress på tävlingen :S

SV
Tack det hoppas jag med.. Av hela mitt hjärta.. jag orkar inte vänta mer :S

Svar: Det är lugnt! Har ju den nu. ;)
Förstår att det är tråkig! Men snart har du din lille gosse hos dej, och då var det plötsligt inte så jobbigt att ha väntat så länge. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0