:(

Nä samarinen hjälpte inte ett skit. :( Fortfarande jätte ont och toksvullen!
Så in i helvete jävla asjobbigt att leva med denna förbannade magen.. Nu måste fan läkarna sluta skjuta upp problemet och se till att få klart utredningen. Detta börjar bli olidligt. :(

image description

Min underbara man har i alla fall åkt till apoteket för att köpa några droppar som tydligen då vara bra. :-/
Bara att hålla tummarna för att det lindrar lite. Det vill säga, skjuter upp det ännu lite till. PUST!
image description
Någon middag fixade jag ju inte heller att ställa mej dubbelvikt och laga och eftersom Fredrik var tvungen att åka till apoteket skulle det ju bli så sen middag så han skulle köpa med sej käk från Oves istället. Gôtt Mos!

image description

 

Elin
2012-06-11 @ 20:56:12

Hej! Tittade på din blogg för du hade kommenterat Camillas inlägg...Angående din mage. Jag vet ju inte hur du äter och så, men jag antar att du kanske äter som de flesta. Bröd, ris och pasta samt godis och bullar? Mitt tips till dig som får sådär ont i magen är att sluta helt och hållet med pasta, ris,bröd och socker.



Gluten rär inflammatoriskt och socker likaså. Har själv haft massa magproblem och detta är det enda som hjälpt. Googla på "Paleo" och ät enligt det så ska du se att det blir mycket mycket bätte! :)/Elin

Sanne
2012-06-11 @ 21:29:05
URL: http://ninna.blogg.se/

Men jisses! Stort tack för din kommentar och för tipsen! :)

Det är under utredning som sagt, men det går ju fan inte fort. Inget går fort när läkarna kommer på små sätt att skjuta upp problemen hela tiden.. :-/

Men som sagt, tack än en gång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0