Det finns där.

 
Har sovit fram till klockan tio idag.. 
Huvudvärken finns där så smått, känner den inte egentligen fast vid höga ljud eller när jag rör på mej så känner jag att något hugger till i huvudet för att vana om att den är kvar. Men nu har jag i alla fall tagit tablett innan migränen är framme, så det hjälper ju säkert något. :)

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, eller om man ens ska våga göra något. :-/
Troligtvis inte...
Men det behöver ju småplockas lite här hemma så det får väl bli sånt tråkgöra idag. 
Skulle egentligen gått in till grannen idag, men vi får se om jag orkar. :-/


Så här känner jag mej i alla fall just nu..


Men vad fan, är man tant så är man. ;)
Så nu ska San stämpla ut för denna gång. 

Och glöm inte, från dej till mej..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0