Det blev en gång..

Japp det blev En gång i Phuket.
För jävla rolig film faktiskt. Men det är ju sällan det är tråkigt att se dessa grabbarna (Peter och David) ihop i filmer! ;)
Sommaren med Göran kan ju dock vara den underbaraste filmen jag vet. Det finns inte en magmuskel som vilar. Och anledningen, ja det säger ju sej själv, man skäms ju liksom röven av sej när Peter Magnussons roller öppnar käften. Och ja Hellenius också för den delen. Hahaha!

image description

Jag är en av dom där få som bara ÄLSKAR svenska filmer! Och jisses vad många bra det finns!
Som tur är så lever jag med en Nisse som inte heller är så osugen på svenska filmer. -Tack Gud för det. ;)
Eller så säger han ingenting för att slippa höra mitt tjöt. ;)
Nääääj då, han gillar det, det vet jag. Hahaha!

Nu ska vi i alla fall göra oss i ordning för att lägga våra hövven på våra kuddar och så snart där efter börjar nattens vanliga helvetes knuffar, slag och sparkar. ;)
Min man gnisslar nämligen tänder och snarkat förstår ni.. Grrr! Men jag gillar honom ändå. (Oftast) ;)

Nä skit på er för fan och sov gott!
Hejsvejs!

image description

 

 

Millah - mamma till Amilia ♥
2012-06-10 @ 23:31:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0