Tröttast ska sova

Nu blir det två rostmackor med leverpastej och ett glas mjölk, sen är det sängen. 
Ikväll är jag riktigt trött minsann. Så somnar jag inte lätt och smidigt sen så tänker jag jaga betongsorkar tills det kommer sån där män i vita rockar kommer och klär på mej en sån där vacker krama-mej-själv-tröja! ;)
 
Äh, god natt och sov gott!
 
 
Gurkiss
2012-07-12 @ 01:46:13
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Hoppas att du kan sova gott...

Har du sömnproblem?

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Svar: Både ja och nej. Sover riktigt gott, nääär jag väl somnat. ;) Så mitt sömnproblem är egentligen ett insomningsproblem. Men igår somnade jag utan problem. ;)

Kul att du tittade tillbaka. :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0