Så var det igång igen..

Helvetes jävlar vad jag är trött på skiten med min mage nu asså!!
Nu är det igång igen.. Fan vad jag hatar det!
Inte långt efter mitt förra blogginlägg började magen svida som satan, strax där efter spydde jag som en gris, och plötsligt kunde jag knappt röra mej för att jag hade så vansinnigt ont.
 
 
 
-------
 
I alla fall har jag köpt mina andra par glasögon ever, och dom kom hem i brevlådan idag. :)
Var först en smula osäker på om jag skulle behålla dom eller inte, men får så jävla ont i både ögon och huvud av att gå och kisa så jag bestämde mej för att dom ändå var helt okej. ;)
 
Lite dålig bild, tyvärr..
 
 
Nä nu tackar jag för idag och kryper ner i sängen med min hemska mage.. :(
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0