Oj hjälp..

I söndags kväll fick jag för mej att jag skulle köpa mej en Crosstrainer, så jag kollade runt lite på nätet och hittade en på Sporttema som jag beställde. Och halv tolv idag stod den i mitt hem! :)
Grymt snabb leverans får jag säga.
 
 
Så efter att min kära make hade byggt ihop skiten var det ju bara att stoppa musiken i öronen och hoppa på.
Det ser ju ganska lätt ut så jag tänkte att jag skulle väl palla minst en halvtimme.
HELL NO!
Efter två minuter började jag undra vad fan jag hade givit mej in på. HAHAHA!! Taskig kondis..? Svar JA!
Efter femton minuter och två liter svett var det minsann bara att kliva av. Fy fan vad det där var tufft för min ofantligt otränade kropp.
(jag bjuder på den idag gubbar!)
 
******
 
Har i alla fall haft en kanon dag med Lina!
Först käkade vi på Subway, och därefter gick vi och beställde en klipptid till fröken. Och till Linas stora lycka fanns det en tid två timmar senare. Så under tiden vi väntade gick vi runt och glodde på Allum.
När Lina sen var klar och tjusig i håret så traskade vi bort till hennes bil och åkte till hennes jobb för att hämta en bakform. Åh vilket gulligt litet ställe det var, och vilka Cupcakes och Macarons dom gör!! Galet farligt! ;)
 
Varsin Minicupcakes fick det bli på våran planlösa road trip efter formen va hämtad. :)
MUMS!
 
Sista stopet vi gjorde innan vi skildes var hos mamma en snabbis.
Och väl hemma, vet ni ju redan.. Hahaha!
 
Nu ska jag ta mej en dusch, slänga mej på soffan, käka lite ananas och sen ska jag sova må ni tro! :)
 
*Tusen tack för idag Lina!*
 
Lina
2012-07-31 @ 22:10:35
URL: http://Mycakes.devote.se

Tack själv gullet! Det var mycket gemytligt!

Mäd
2012-08-01 @ 23:30:00
URL: http://Madelli.Blogg.Se

Duktig du e :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0