Nails idag igen!

Som jag skrev tidigare så har ju Angie varit här idag.
Vi måste nog sluta ses snart tror jag! Det blir ju fan bara värre och värre för varje gång. ;) HAHA! Men hennes naglar fick vi ordning på trots alla skrattanfall och historier! ;)
 
Härliga gröna naglar denna gången! :)
 
-------
 
Idag fick även vinnarna i förra veckans tävling sina paket på posten.
Hanna lovade att maila bilder på sina tänder om några veckor, och Sandra som vann tröstpriset hade minsann lagt upp en bild på sin blogg, så jag "lånade" den lite. ;) 
 
Sandras Blogg
 
 
Nu ska jag strax göra mej klar för natten och sen tänker jag hålla tummarna för att Mr Janne kommer i tid i afton!! För jävlar vad tråkigt det är att bara ligga och vänta på att falla in i drömmarnas värld..
Men vad fan, God Natt allesammans!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0