Jisses

Men asså vad fan..? Det värsta jag läst på länge!
Okej jag fattar ju också att detta inte hör till vanligheten, men tydligen finns det en chans.. :-/
 
Tack vara getingsticket miste hon bl.a sina ben..
Klicka på länken!!
 
Snyggve..
 
Tack vara detta känner jag att det är smart att göra reklam för mina bästa vän på balkongen. 
Vespo Zon!
På riktigt så funkar det fanimej! Kan ju inte direkt påstå att jag trodde på det jätte mycket när jag köpte det, men jag tyckte att det var värt att ge det en chans, och som sagt det fungerade! Och 149 kr är värt att få en getingfri zon för! :)
Fick även min svärmor att införskaffa detta låtsas getingbo, och även om dom bor i ett hus på landet så upplever även dom en jätte stor skillnad på altanen. :)
 
 
 
Helt klart värt det!
Och benen vill man ju gärna behålla.. :-/
 
bexollila.
2012-07-10 @ 15:06:32
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

var gärna med i dagens blogg hos miug :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0