Inte sant!

 
 
Kom hem från vårdcentralen för en stund sen.
Åh vilken gullig läkare! Hon var asskön, förstående och ball som fan! :)
Hon började med att fråga vad jag hade haft för mej får spännande aktiviteter igår, jag förklarade och sen gratulerade hon mej till den ovanligaste migränvarianten. Haha!
Inte för att det är kul att ha migrän, det var bara det att hon hade ett sånt skönt sätt att vara på. Typ som när hon skulle förklara att migrän inte är farligt, -det är ju inte farligt att ha migrän, även om man skulle vilja skjuta huvudet av sej inprincip..
Hahaha! Precis mitt sätt att utrycka mej på. ;)
 
Men hur som helst så har jag tydligen då den ovanligare migräntypen på marknaden.
Nämligen Migrän med aura som tydligen bara ca 10% får.
Självklart ska jag väl i vanlig ordning åka på allt som är ovanligt... Gah! 
 
 
Nu har jag ju i alla fall fått riktig migränmedicin utskrivet så jag kan ta på än gång, redan när auran börjar och på så vis troligen slippa självaste migränanfallet. :)
Huuur bra som helst!
 
Nu däremot ska jag sätta igång med maten. 
Så tack och hej! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0