Haha..

..vad enkelt jag fick "läggningen" att låta i förra inlägget. Ska bara göra si, så och blabla och sen ska vi gå och lägga oss.. Jodå, det tog ju bara en liiiiten stund längre tid än vad jag fick det och låta som, plus att man alltid bara ska gör "det" och bara "detta".. Så för en liten stund sen kom vi i säng minsann.
Buran blev riktigt stor och fin. :)
Dock är den ju lite väl stor för en ensam liten råtta. Hon ser ju ut som en mus i det där stora. ;) Men när vi fått in lite mer inredning och en liten råtta till så blir det nog alla tiders! :)
 
Som vanligt sover alla, alla utom jag.. 
Att alla sover tjugo över ett på natten är väl förvisso ganska normalt, men att jag inte sover, det är inte okej längre..!
Får väl komma på något smart. ;)
 
Äh hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0