Galet tråkigt!

Ja jag har fan galet jävla jätte tråkigt..
Ont och pisstrist! 
 
 
Man få ju hoppas att familjen och grannarna har det trevligare i skogen. ;)
Och antagligen har dom väl det också. 
 
Har typ suttit på balkongen sen dom gick, så lite njuter jag i alla fall av vädret. :)
Däremot njuter jag inte lika mycket av killen i typ 8 års åldern som springer fram och tillbaka i en av uppgångarna och drar av värsta snorloskorna. Gah vad jävla vidrigt! Men han tror väl att han är asfräck som kan spotta. Måtte han bara släppa den tanken hyfsat snart för vem fan tycker liksom att det är attraktivt eller häftigt!? Gris! 
 
Snor, dräggel och spindlar kan vara det värsta jag vet!
Och det där med folk som snyter sej offentligt.. Asså jag skulle fan kunna klappa till sånna jävlar! Allra helst när man sitter någonstans och äter. Fy vad vidrigt det är!
Tänk den gången jag och Helena hade rymt hemifrån för nått år sen och tagit in på hotell i Borås och vi på morgonen sitter och ska avnjuta den goda hotellfrukosten när en gubbe några bord bort sätter igång och snyter sej. Herre jisses vad arg jag blev! Högt och tydligt var jag ju givetvis tvungen att uttrycka mitt missnöje. Helena tyckte nog att jag var lite pinsam, men det gjorde inget. ;) Några timmar efter den äckliga incidenten sitter vi på Mc Donalds, fortfarande kvar i Borås, när en jävla käring som sitter med ryggen mot mej vid ett bord mitt emot också sätter igång och snyter sej.. Det värsta är ju att käringjäveln vänder upp papperet för att ta sej en kik. Och eftersom jag sitter bakom henne så får även jag mej en liten titt. Det blev också ett sånt där tillfälle där jag inte riktigt kunde hålla tyst! Fy i helvete!  
Borås=Snorstaden!
Och vad är liksom grejen med att glo på äcklet..?! Det måste ju på riktig vara en hjärnskada eller nått?! Eller en sjuk läggning kanske..
 
 
Nä nu är jag ju mer äcklad än vad jag var när jag började skriva, så nu avslutar vi här tycker jag!
Hej så länge! ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0