Fredag!!

 
Ja god morgon som sagt! 
Idag är det min och Tonnis fredag. :)
Thea är ju kvar hos farmor och farfar och Fredrik är än så länge på jobbet och sen ska dom till Liseberg. 
Frågade Tonni nyss vad vi skulle hitta på idag nu när vi ändå ska var själva och så. -Bara vara hemma och mysa. Jag tyckte det lät lite tråkigt att bara vara hemma.. Men nä, han tyckte vi skulle måla och dega. (dega som i att leka med trolldeg)
Så vi får väl se helt enkelt. ;)
 
 
------
 
Sen måste jag ju bara dra en snabbis ur min dröm från inatt. Haha!
Majsan var minsann gravid, dock var det ju typ bara jag och min mamma som visste detta så det var ju en självklarhet att vi skulle vara med på förlossningen plus att någon pappa verkade det ju inte ha funnits.
När det typ är dags åker vi in till förlossningen i Falköping. (Varför där liksom..?) Majsan får först ligga på golvet i korridoren för att det är lite mycket för personalen just denna kväll. Men tillsist ska Majsan äntligen få ett rum. Som sagt var det ju lite fullt så hon blev tvungen att dela rum, med..... Anders Behring Breivik!
..Tonni väckte mej dock i samma sekund som sköterskan öppnade dörren så tyvärr har jag inga mer smaskiga detaljer.. ;)
 
Nä dags att gå upp och käka lite frukost. :)
Hej så länge! 
 
 
mami
2012-07-06 @ 10:28:35

HA hA HA HA HA HA,,, fy fan va rolig, men va taskigt mot Majsan...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0