Bilder från dagen!

Det blev minsann en underbar dag idag igen! :)
En dag med sol, bad och grillning.
 
Min goa lunch från Yoshi Sushibar!
 
..och Freddans.
 
Här ska badas..!
 
 
 
Då var nästan alla i. :)
 
Jätte kul att kasta stenar i vattnet!
 
MUMS!!
 
Och till efterrätt blev det grillad banan med After Eight i..
 
..men eftersom jag inte är så förtjust i banan så fick jag grillad ananas med After Eight på istället. :)
Mums det med vill jag lova!
 
********
 
Nu sover trollen och vi ska glo på film tänkte vi. :)
Och vad morgondagen har att erbjuda har vi inte en aning om. Inte än i alla fall.
Men så länge..tack och hej!
 
Carro
2012-07-27 @ 22:01:19

Vad det såg gott ut :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0