Anfall!

 
Ja go'morron hörni. 
Hoppas ni har sovit gott!
 
--------
 
 
 
Jag hade ju lite ont i huvudet igår om man säger så..
Så lite ont i huvudet att min ena arm, halva mitt ansikte och min tunga domnade bort. Och vipps kom ambulansen och hämtade mej.. :-/
Jag har på riktigt aldrig haft sån brutal huvudvärk någonsin tidigare. Trodde fan jag skulle dö!
Som tur var kom mamma till sjukhuset och var med mej, (och hjälpte mej att prata eftersom det inte gick att få fram några ordentliga ord..)
Jag fick någon spännande migrännässpray av farbror doktorn, och två minuter senare spydde jag som en gris! Dock var huvudvärken för kraftig så efter en halvtimme-fyrtio minuter fick jag en sprayning till. Tror ni jag spydde igen? Ooja! Men jag fick ett trevligt rumpepiller mot illamåendet. Det hjälpte väl inte heller helt, men det lugnade illamåendet lite i alla fall.
Vid tolv var vi trötta och jag kände att jag ville försöka ta mej hem och lägga mej i min egen säng. Det var sjukt mycket folk på Östra sjukhus igår kväll, så sköterskan tyckte att jag gjorde rätt i att åka hem och istället boka en tid på vårdcentralen idag för att få migränmedicin utskrivet. 
Så vid tvåtiden ska jag till Capio idag. :)
 
 
Nu ska jag se om jag inte kan få i mej lite frukost, och sen är det väl bara att gå och lägga sej i lugn och ro igen. Vill inte gärna åka på skiten igen! Speciellt inte innan jag har migränmedicin hemma.. :-/
 
Äh hej me er! :)
 
Ansi
2012-07-19 @ 21:36:42
URL: http://vadstrom.blogg.se

Usch å fy!! Krya på dej genast å hoppas din nya medicin hjälper!
Kramis

Svar: Tack! :)Ja det hoppas vi innerligt att den gör!! Kramkram
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0