Spännande

Ibland har jag funderat på varför jag bloggar, vad jag ska blogga om, kommit på att jag nu mera bloggar om rätt trista saker, funderat på om jag ska stänga min blogg..
Jag bloggar ju typ om vad jag gör på dagarna, när jag är vaken eller när jag ska lägga mej.

Då känner jag att min blogg måste varit roligare när jag bara bloggade typ en gång i månaden.
Då skrev jag ju ändå bättre, kanske mer läsvärt.
För vem fan vill veta var jag gör varje dag?! Mitt liv kan väl omöjligt vara det minsta intressant för någon.
Men tydligen.
Min mamma läser ju i alla fall varje dag. ;)
och det brukar vara runt 50-60 stycken som läser om dagen.

Det är ju lite spännande ändå.
Vilka är ni 50-60 liksom..?
Eller är det bara min mamma som roar sej på dagarna med att åka runt till olika datorer och öppnar min blogg för att jag ska tro att jag är poppis liksom..?!
Äh, hur som helst är det kul att det finns en och annan som tycker att mitt liv är läsvärt. Haha.

...och varför i helvete är detta något jag ens kommer att tänka på halv sju på morgonen..?!
Skit samma, nu är jag ju vaken i alla fall. ;)

Hej så länge!

mami
2012-01-31 @ 10:19:53

NÄÄÄEE det gör jag inte kramis

Camilla
2012-02-01 @ 13:42:35

Jag läser din blogg varje dag, du får inte sluta!! Tycker de e grymt kul att läsa om dig/er..

Sanne du underhåller mig på mina raster, fortsätt med det :-)

Kram Camilla

Grannen
2012-02-05 @ 08:38:53

Jag läser nästan varje dag, också på mina raster! Det jag missat brukar jag ta igen senare. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0