Sovmorgon

Inte helt fel när hela familjen sover till fem i tio. :)
Jag och Thea låg kvar och drog oss till klockan var lite över elva dessutom. ;)

Så nu har vi nyss ätit "frukost".
Vilket innebär att alla mattider blir lite knepiga en sån här dag.
Men vad gör det om hundra år..? ;)

Såg att det fanns lite vaniljglass kvar från igår när jag skulle ta fram mat ur frysen.. Det gav mej genast en idé. ;)
Till mellanmål idag blir det varm nyponsoppa med vaniljglass och biskvier. MUMS!

Hoppas ni hade en bra afton igår gott folk, och att ni inte är allt för bakis idag..
Eller jo, det hoppas jag nog visst lite. ;)
Själv drack jag inte en droppe alkoholhaltig dryck igår. ;)

Kan man bli bakis av för mycket god mat, så är jag nog det idag.

Förövrigt händer inte speciellt mycket här idag.
Pissväder är det också, så det blir till att försöka aktivera barnen inne.
Tonni som redan klättrar på väggarna här hemma. Gärna i taket om han bara fick. ;)

Nu byter Tonni blöja på sin "Goen"
Det är egentligen den där blåa figuren från "I drömmarnas trädgård". (Ni som har barn fattar nog)
Han satt här med mej i soffan och fick syn på min Op-BH som låg på kanten av soffan. Den tyckte han att Goen skulle ha som blöja. ;)

Ni förstår kanske tristessen hos min lille son. ;)

Dags att ingripa tror jag. ;)
Ha en trevlig dag alla fyllekajor!

 

mammi
2012-01-01 @ 13:19:34

jag e sjuk o har ont i min ygg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0