Sovmorgon!

Ojoj.
Idag var jag trött..! Vaknade typ halv elva. :)
Himla skönt, men jag får ju så ont i ryggen när jag sover så länge. :-/ och det är ju mindre skönt..

Vilken dag det blev igår! :)
Jag slumrade dock om efter blogginlägget igår.. :-/ Inte bra..
Kommer fan aldrig komma upp imon. ;)
När jag väl vaknade igår så gjorde vi oss i ordning och åkte till Ikea och köpte nya filtar till Bosse och nya kastruller. :)

Ja, lite ljus och annat smått blev det ju också. Haha!
Det går liksom inte att åka till Ikea och BARA köpa just "den varan".
Något annat man inte kom dit för åker då alltid ner i påsen/vagnen. ;)

Efter Ikea åkte vi hem.
Fredrik och Tonni åkte typ på än gång för att hämta tant Rickard
efter jobbet och hem till dom för middag och häng. :)
Själv slet jag fram dammsugaren och dammtrasan innan det var dags att ta bussen mot stora staden och Disney on ice.
Det blev en repa till Gyllene Måsen innan vi drog oss mot självaste skådeplatsen. :)

Thea och Majsan på väg in till stan

Thea var riktigt duktig igår.
Trots mycket väntan gnällde hon ingenting, och hon lyssnade!
Några gånger frågade hon om det inte skulle börja snart när satt i 40 minuter på stolarna. Inget tjat, som sagt bara frågade 2-3 gånger.
Hur duktig som helst. :)
*Skryt skryt* ;)

Thea har precis fått denna fina mugg av sin Gudmor!

Vilken show!
Jag mäkta imponerad!
Dock besviken på att trassel bara var en snabbt paråkningsnummer.
Plus att det liksom var sist i hela showen.
Då trodde man ju att dom hade sparat det bästa till sist. Men nä..
Asså det var ju bra, men alldeles för kort.'

Där emot kommer jag leva länga på scenen från Törnrosa, när den onda feen kommer ut som drake! Wooohooh! Det var så jävla mäktigt.
Thea blev dock lite rädd och kröp upp i Majsans knä. <3


*Min stora! *Min större? ;) *HAHA!

Du är så skadad Majsan!!


*Popcorn é gott                 *Värdarna                         *Aladin                *Andern och AL




Tröttheten slog till en smula


Men försvann snabbt när Trassel kom in på scenen ;)






Sen kom Fredrik och Tonni och hämtade oss.
Det var raka vägen hem, ta på barnen pyjamas och låta dom dyka ner i sina sängar. Dom slocknade på någon sekund. :)

Jag, Fredrik och Majsan kollade på "När lammen tystnar"..
Den gick på tv och vi hade på kanalen..
Ja jag ursäktar mej. Haha
Jävla skitfilm är det. ;)
Men men..

Nu ska jag väl få något gjort här.
Det är ju söndag och våran "fixardag".
Dock fick jag gjort lite här igår, men det behöver tvättas och
bytas på sängarna, plocka och små pilla i hemmet.
Sånt där tråkgöra som fan alltid finns i ett hem. Det tar liksom aldrig slut! Gah..

Aja, bara sätta fart.
Imorgon börjar allvaret också. :-/
Hjälp!
Och en jävla lång dag för barnen på dagis. Tonni kommer älska det, och säkert Thea med. :)
Hej på er så länge!
mommo
2012-01-15 @ 20:48:36

Önskar jag varit med faktiskt, ser så fint ut, men nästa gång kanske.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0