Soffläge

Här har inte varit livat idag..
Jag som varit så aktiv med bloggandet det sista.
Men idag har det verkligen inte funnits ork.
Jag la väl dagens ork på blogginlägget igårkväll istället. ;)

Vaknade i alla fall två minuter innan klockan ringde i morse..
Sjukt..!
Trodde aldrig jag skulle kunna komma upp idag ju. Men det är väl tack vara det jag faktiskt kom upp.
Man sover ju fan knappt eftersom man tror att man ska försova sej.

Trots att jag vaknade två minuter innan klockan ringde lyckades jag ändå lämna barnen en kvart försent. :-/
Hann dock till bussen, och det är ju huvudsaken. :)

Fick mej en chock när jag kom in på lektionen.
Läraren var visst lite bekant. Ja, det kan man väl lugnt säga.
Det var ju en gammal lärare jöh!

Först blev jag glad att se henne igen, men sen fick jag lite panik.
FAN! Jag ville ju vara "vit".
Alltså att ingen skulle veta vem jag är, vad jag gjort eller inte gjort..

Som tur är så var detta den lärare som jag hade sist, dvs. hon kom in när jag redan hade "lugnat ner mej" ordentligt.
Fast hon vet ju ändå allt.. Men men..
Det kan ju vara positivt också kanske, och i så fall var det ju synd att det inte var i ett "allvarligare" ämne. ;)

Fick mej en kamrat idag i alla fall. ;)
Typ grannar var vi tydligen också. Haha.

Nu är arslet placerat i soffan med mina små trollen.
Maken är äntligen på väg hem nu! <3
Åh vad jag längtar.

Snart kallar plikterna, men tänker minsann unna mej några minuter till innan det är dags för tvätt och middagalagning..
Mer orkar jag fan inte idag.
Trött, ont och grötig i huvudet...

Här kommer en bild på mina små mördarsniglar från i morse. :)

 

mams
2012-01-19 @ 19:39:29

Grymt duktig du e nu har du ju klarat din första vecka, en dag kvar bara det trodde du inte ju, heja heja dig puss mammiii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0