Soffan inatt.

Ni som känner mej och tidigare läst min blogg vet ju att jag har skitsvårt att få till en dejt med Johnnemannen..
Spelar ingen roll hur trött jag är för så fort jag kommer till sängen, så bara går det inte att somna..

Men igår när filmen var slut (strax efter elva) så var jag så vansinnigt trött och jag orkade fan inte bli pigg igen, så jag tänkte att jag skulle testa om det gick att somna där.

Ajjemen. Som en klubbad jävla säl. :)
Dock somnade jag ju då med alla mina kläder, smink och hårgegg i hövvet..
Men jävlar vad gott jag sovit.
Haha.
Undrar vad min stackars man gjorde och när han gick och la sej. ;)

06:57 vaknar jag av att det tassar förbi en liten människa, och som går upp i våran säng, han blir lite paff över att det bara ligger en förälder i sängen och utbrister, -Mäh, va é de hääh..?! Va é min mamma..?!

Jag känner ett rysligt starkt behov av att besöka toaletten.. Den där litern juice ville visst ut igen. ;)

När jag väl la mej i min säng jämte mina killar så kände jag att det kanske var bäst att gå upp..
Sju på en lördag?!?!
Ja, men va fan, på måndag ska barnen vara på dagis 07:45. :-O
Så lika bra att börja i någon ände, för detta känns okristligt hur som, i min värld. ;)

07:06 kom nästa lilla troll och kröp ner i sängen, och då kände jag ännu mer att vi skulle gå upp istället.
Så nu ligger mannen och sover och jag och barnen ligger under täcke i soffan och kollar på tv. :)
Myspys!

Hörs säkert sen..
Men god morgon och tack för mej så länge. ;)

Juice och kvällsmacka med maken igår! :)

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0