Snö och instängt barn

Igår kom snö!
Massor, och det ligger minsann fortfarande. :)


Klockan tio och klockan tre ;)

Tonni var inte alls bättre i sin lilla mage igår. 
Inga mer spyor skönt nog, men desto fler blöjbyten..
Mammas lille bubbis. :(

Så stackars Tonni fick titta på snön genom fönstret igår..


Han ville bara ut och busa.. :(

Det gjorde ont i mitt hjärta att behöva säga till honom att han var tvungen att stanna hemma med mej, medan Thea var med pappa ute i snön. :(
..jag ville faktiskt också vara ute och rulla runt i snön jöh..

Men det är smällar man får ta.
Det är ju aldrig så att man blir sjuk när man "vill"..

Här är i alla fall lite bilder på Sessi


Toksnigeln! ;)


*Chill                          *Snöfia             *Felvänd ängel ;)    


*Far å dotter          *En ängel till            *Hejdå..          


Det snöade på rätt bra ;)


Thea ute i backarna med sin pappa. :)


Thea och hennes snögubbe "Klämma"..
(Fredrik säger att hon hade döpt den till Meja, men Thea säger att den heter Klämma)

*

Nu håller familjen på att göra sej i ordning för att åka till Kerstin och Dane.
Själv ska jag stanna hemma, njuta av tystheten och försöka mej på att plugga lite..
Måste ju dammsuga, damma lite också kanske.. Tvätta..?

Fan vad jag har svårt för struktur och koncentration..
Vad jag än väljer att börja med kommer jag att känna att jag borde göra det andra istället.
Egentligen begriper jag att prio ett är pluggandet när det ändå är lugnt i hemmet, men jag kommer inte kunna fokusera, och jag kommer känna att jag borde passa på att göra ALLT när familjen ändå är borta ett par timmar, och eftersom Fredrik åker i morgonbitti igen..
PUST!

Men men, det är väl lika bra att få iväg dom och sen göra det som först faller in.. (Öh..)
Får man sova? ;)

Äh, hej på er! ;)
mammi
2012-01-22 @ 12:55:42

Hej där släpp på kraven prio 1 sen gör man bara det nödvändigaste, det som inte går att strunta i, vilket det nu e vet ju bara du, skippa krav o måste... välmening puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0