Slappa fredag

Nu är ytligare en skolvecka avklarad. :)
Herre gú vad jag är duktig!

Läxförhöret vad ju pinsamt lätt.. :-/
Haha, vad satt jag och Majsan och pluggade stenhårt igår för..? ;)

Man borde väl i och för sej fattat att det inte skulle vara så krångligt med tanke på övriga i klassen. :-/
Det är lite svårt med svenska språket för dom små rackarna.
Läraren får liksom förklara allt han säger typ 400 gånger, och på ett sätt så att till och med min knappt fem åriga dotter skulle fattat allt han säger. ;)

Efter läxförhöret var det dags för oss att byta ämna. :)
Skit kul! Nu ska vi läsa om massmedia.

Jag som tidigare bara suttit tyst på lektionerna, lyssnat, antecknat och läst, hade helt plötsligt ordet typ hela tiden. ;)
Ställde massa frågor och gav förslag på bra saker som vi kunde få lära oss. ;)
Kanon kul!

Åt lite glass med mommo. :)
Sen åkte vi och handlade lite.
Och nu sitter vi och slappar i sofforna allihop :)

Snart dags för popcorn och "Lilla Kycklingen".
Och i morgon ska vi på dop.
Lilla Alicia ska få vatten på frillen. :)

Nu ska jag fortsätta att gossa med min lille son som sitter här intill mej. <3

Här har ni min man och våran lilla mobilnörd. ;)

 

mami mommo svärmor
2012-01-27 @ 21:20:19

Goa latisar vi ses imon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0