Segt..

Idag var det inte lika lätt att ta sej upp..
Sängen var varm och go, trots att det låg en snigel på varje sida om mej inatt. :-/

Hade dock räknat med att min stora sötsnigel också komma in inatt.
Hon var nämligen lite kinkig igår och då vet man. ;)
Och med en man kort i sängen så var det faktiskt inte hela världen. ;)

Det var nog tack vara mina små som jag kom upp idag i alla fall.
Jag hatat att väcka dom, och Tonni är väldigt lättväckt.
Så när klockan ringde under min kudde, (för att den knappt ska låta) så trycker jag lite över allt på telefonen snabbt som ögat för att den skulle bli tyst.
Men eftersom jag stänger av larmet utan att jag vet hur så finns inga garantier för att snoozen är aktiverad. Så jag ställer flera larm istället. ;)
Idag låg jag liksom kvar lite och små blundade efter klockan hade ringt, men så kom jag på att det snart borde ringa igen och mina sötsniglar "får" inte vakna nu..! På tok för tidigt..
Så jag ålade mej ur sängen och stängde av alla klockor.
Men oj vad det tog emot idag. :(

Det är nog mest för att eftermiddagen/kvällen var lite kämpig skulle jag tro.
Men blir ofta lite extra trött om man varit en gnutta ledsen och matt föregående dag. :-/

Hur som helst, jag är uppe nu i alla fall, ska strax göra mej i ordning, slänga ner något till gubben i magen, (Angie, läser du?) Haha. klä på mej, väcka barnen, klä på dom, traska till dagis, sen till bussen och promenera till skolan.
Engelska idag.. Börjar 08:50 och slutar tjugo i tolv.. Det är alltså min engelska lektion idag, men 20 minuters rast..
Svettigt värre!
Men det kanske blir kul. Något av det i alla fall, när man sitter så jävla länge. ;)

Men nu börjar det bli dags att sätta fart här.
Ha en bra dag gott folk. :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0