Rysningar

Middagen, tvätthäng och omstart, disken och "dans-tävlingen" med barnen avklarad.
Nu är mördarsniglarna på rummet och röjer medans jag har satt mej med datorn på golvet i köket och lyssnar på musik.
Massa gammal musik som väcker känslor, och nya låtar som bara är så bra!!

Jag ÄLSKAR musik, och jag ÄLSKAR att sjunga med också! ;)
Finns verkligen musik för alla tillfällen och känslor och det är bäst.
Jag är mest en baladmänniska egentligen.. (Oj, sa jag det..?)
Jag är betydligt mer känslig och blödig än vad jag egentligen vill erkänna, och på något tramsigt sätt får baladerna mej ner på jorden.. (hmm)

Fan vad klyschigt det där blev.. :-/
Äh, vi skippar det! Hahaha.
Jag gillar faktiskt den mesta musiken.
Dock tål jag INTE dansband, dödsmetal, opera och Björk..!
Elvis och sånt där apgammalt går dock bort oxå..
Annars går det mesta ganska bra. ;)
Nu kom mannen hem så dags att värma på maten. 
Hej hej!
mams
2012-01-12 @ 21:21:36

Dansband bläääääää fast det finns en o annan låt med snyft text, men nä håller m dig puss o natti natt.

Ansi
2012-01-13 @ 08:02:06
URL: http://vadstrom.blogg.se/

TACK!!

Hur kommer de sej att Thea ska byta?!

Vi är super glada så hoppas även ni är det och att det blir kanon för Thea på nya avdelningen!!

Ha en bra helg, kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0