Plask!

Ont ont ont!
Fruktansvärt utmattande med denna konstanta värk och dessa värktabletter som bara dämpar lite..

Nu ligger jag i ett bad.
Det underlättade lite, men fan vad tråkigt det är att bada.
Jag blir så sjukt rastlös. Finner liksom ingen avkoppling i det alls. :-/
Däremot kan jag duscha i timmar om möjligheten fanns. ;)

Idag har ni i alla fall slagit läsarrekord. ;)
Det tackar man för!
Hade varit kul med lite fler kommentarer också. ;)

Men nu dör jag fan av tristess här i badet.. Dags att gå upp och smörja in min astorra kropp. Det är fan så man kan riva morötter på mej just nu.
Inte okej..
Men men. Ha en bra kväll gott folk!

 

Anonym
2012-01-07 @ 20:03:15

Vilken bra blogg du har,en riktigt personlig och äkta blogg.

Jag hittade hit via Katrin Z blogg,och här tänker jag titta in fler gånger. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0