Oj..

Sjukt kul att komma på sej själv. ;)
Gör det ganska ofta, men verkligen än mer sen förra måndagen.

Jag är nämligen jävligt korkad, obildad, snurrig, kan ingenting faktiskt och jag fattar ingenting av sånt jag inte själv kommer på att jag vill veta fakta kring.

Asså jag har egentligen jävligt bra självkänsla och mitt ego kväver nästan mej ibland. ;)
Men när det kommer till allmänbildning osv så vet jag att jag är värsta muppen, rent av korkad.

Men..!
För att som vanligt samla min ADHD här nu och hitta fokus. ;)
-Andas..!

Jag och Fräddfan satt i vardagsrummet förut och kollade på tv, småpratade in emellan samtidigt som jag fortfarande satt med mina böcker i knät.
-Asså Fredrik jag pallar inte detta.. Jag ska kunna det här och det här..
Och så bara säger jag typ allt. Haha.
Min man tittade lite konstigt på mej. (det händer ibland att han gör så ;)
-Men du kunde la..?! :-/

Ojdå. ;)
Engelska kan jag ju inte. Inte alls asså..!
Ändå sitter man på lektionen och säger hela meningar, rättar folk som säger fel, översätter något ord om ingen vet vad det betyder. ;)
Ok igen kanske. Helt pantar var man kanske inte.

Äh, egentligen vet jag att jag är grym och bra på mycket.
Jag och mitt lilla ego. ;)
Nä här kan du inte komma och sätta dej på mej inte.
Det går icke kan man säg.. ?

Nu är jag försenad i säng Skola och läkare imon då. :(
Nattinatti




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0