Ödet?!

Jag är vaken...!
Men inte fan vaknade jag av någon klocka inte.
Nä för dom hade jag tydligen inte lyckat ställa helt igår. Tre stycken kan man väl fan inte misslyckad med..?
Men jodå, Sanne kan!

Skit samma, nu är jag i alla fall vaken. ;)
05:49 vaknade jag minsann och undrade varför min första klocka ej hade ringt. :-/
Den första skulle nämligen ringa 05:11, nästa 06:13 och den sista 06:19.
Men här blev inget med det, så nu fick jag själv se till att vakna, och innan sex. :-O Gah!!

Det värsta är nog ändå att jag känner mej pigg och utvilad. :-/
Skönt. ;)

Men nu är det nog dags att lämna killarna i sängen och gå upp.
Känns jävligt omotiverat faktiskt.
Men det är bara att ta tjuren vid hornen..

Ha en bra dag. :)

Anonym
2012-01-16 @ 09:32:08

Jobbigt m sömnen, kroppen behöver vänja sig sen blir den som en tidinställd bomb. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0