Mörkt i rummet

Ligger i sängen helt nyvaken.
Min son har som vanligt kommit in till oss på natten, så han ligger bredvid mej och snarkar. ;)
Fredrik är på jobbet och min dotter blev igår stulen av hennes gudmor. ;)

Idag fyller min käre make 32 år!
Och igår var jag och Tonni å hämtade hans paket.
Nu vill jag och Tonni att han ska skynda sej hem så vi kan ge honom presenten.
Är skitnyfiken på hans reaktion. :))

Och igår fick jag mej en ny mobil. :)
Hade en svart iPhone 4, och min man hade värsta skit mobilen. En Sony Ericsson Xperia Activ, plus att han hade skiten Tele2 också.
Så han beställde sej en iPhone 4s hos Telenor istället.
Dock blev det en vit, så han tog min svarta och jag fick den nya vita. :)
Det är kärlek det! ;)



Nu vaknade min lille prins här.
-ja e vake nú mamma. Ja ha sovittt gottt i natte, säger han och kramar sin mor. <3
Pluttrumpan!
Han är så där vansinnigt go just ju. Så där så att jag försöker tänkta ut sjutusentrehundrasextio saker som vi kan hitta på idag när det bara är vi och han är så här gosig.
..men om några minuter kängar verkligheten till en rätt i hövvet igen..

Nää nu var jag kanske lite hård, han är faktiskt sjukt mycket lugnare och godare när det bara är han och jag.
Så en liten bussresa ska vi väl allt kunna göra idag. :)

Dags att fixa frukost och gosa med min sonibani. <3
Sen är det bara att sätta igång med allt tråkgöra.
Ha en bra dag gott folk.


Min nyvakna lille fis kollar på tv :)

mammi mommo
2012-01-03 @ 10:54:51

Pussa den lilla GOINGEN FRÅN MOMMO.. Nu ska jag sno Thea en dag...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0