Mår illa..

Ja nu har jag mått illa hela förmiddagen..
Antingen mår man illa på riktigt, eller så känner man efter för mycket.
Svårt att veta, men det lär ju märkas i slutänden i så fall. ;)

Fredrik och Thea är på ica och handlar.
Blåbärssoppa och knäckebröd är bra att ha hemma just nu. ;)

Tonni ligger på sitt täcke på golvet i vardagsrummet och kollar på Nalle Puh.
Han ser inte jätte kry ut får jag säga.. :(


Min lilla snigel!

Ingen spya sen igår, och än så länge inget från bakvägen heller.. 
Eller jo, luften som pyser ut är inte försedd med rosendoft. 
HAHA, tänk om han hade varit 15 år nu, då hade han förmodligen haft ihjäl mej för denna blogg. ;)
Men nu är han inte det.. ;)

Måste dela med mej av min frill jag vaknade med i morse.
Den var inte att leka med. Haha! 
Såg typ ut som en dåligt stylad frilla.. ;)


(Hatar egentligen såna där egentagna bilder där man t.o.m ser mobilen, men frillan behövdes dokumenteras) ;)
Till och med ego-nattlinnet är på. ;) 
Fast.. jag har faktiskt fått det av min kära dotter så då måste det ju användas!

Oj, nu kom resten av familjen här.
Så nu ska vi få i oss lite lunch och sen ska jag nog plugga lite.
Om jag orkar och inte tänkte bli dålig jag också vill säga.. :-/
Hej så länge!
Emma
2012-01-20 @ 13:16:25
URL: http://www.metrobloggen.se/emlo



Jag saknar er!

mams
2012-01-20 @ 16:28:09

Oj då e du smittad tänker på dig puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0