Lillsnigeln

Har ju faktiskt skrivit ett och annat inlägg om min lille "överaktive" son och min frustration.

Så idag är det verkligen med glädje jag kan skriva om min lille guldgosse. :)
Mitt lilla "facebook-barn" ;)

Haha!
Nä inte helt ett "fb-barn" inte. Några gånger har jag allt fått säga till honom, så gud nej, inget riktigt praktexemplar men ändå jävligt nära.

Hur som helst.. Min minsta lilla mördarsnigel har varit hur go och mysig som helst idag. Han har till och med lyssnat väldigt, väldigt bra.
Lite tröttsamt trams, men det kommer man ju aldrig helt undan. Så är det ju.
Eller nä "fb-barn" tramsar ej!
Det var då fan att man inte fick såna..

Äh, jag är allt glad för mina små sniglar trots att dom inte är några Facebook-Barn! ;)

Tonni har verkligen visat idag vilken stor och go kille han egentligen är. Hela dagen faktiskt! :)
Thea har också varit lite gosig, fast mest nu på kvällen.

Nu ska jag sova!
Detta blogginlägg har nätt och jämt gott att skriva. Såå jävla trött är jag!
Så, nattinatt :)

Han är min! <3

 

mami
2012-01-28 @ 21:13:30

O min lilla going




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0