Liggiligg

Sängen kallade tidigt ikväll.
Ligger redan under mitt goá täcke. :)
Lika bra det, för i morgon blir det en låååång dag!
Tur att mami kommer och hjälper mej lite. <3

Fredrik åker tidigt som fan i morgon igen. :(
Känns halv piss just nu när det ändå är så mycket liksom.
Men det är väl bara att hoppas på att hans chef tänker sätta honom på jobb här hemma snart.
Annars får dom nog se till att ha ett mobilt dagis på det där företaget.
Inte helt ball att vara ensam förälder när det finns två.

Kanske skulle börja jobba borta på veckodagarna jag också. Måste ju vara det lättaste sätter att vara förälder på.
Men vem tar hand om sniglarna då..? Hum..
Då får dom väl ha mobiltdagis varannan vecka. ;)
Det hade ju varit spännande..

Äh nog om detta, det upprör mej bara.
Och det blir ju så förbaskat svårt att somna när man gått och blivit så däringa arger. ;)
Så det får vi nog vänta med tills i morgon typ. ;)

Hur som..
Carro var här och drack the och tjötade lite, bläddrade i böckerna, tjötade lite till... Om vi kom fram till någonting?
Jodå vi är glada att vi har varandra. ;)
Hahaha.
Men det ska nog gå bra det här. ;)

Dags att blunda här nu då.
Nattinatti mina trogna läsare! :)


En bild på min snigelsessi tidigare idag. <3


mami
2012-01-30 @ 09:44:48

Mommos lilla fina prinsessa going




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0