"Lala lalalala lalalalala.."

Nu är lunchen, dammsugningen, dammning, vattninga av blomsterna, tvätten hängd och nästa maskin påsatt..

Min lille son brukar normaltsätt sova lite middag runt tolv tiden, och då brukar Thea få ligga i min säng och vila och kolla på en film.
Men nu är det bara två dagar kvar till dagis börjar och vi har inte riktigt rätt dygnsrytm länge.
Så jag drog snilledraget och tänkte att vi skulle hoppa över den biten idag så dom skulle kunna lägga sej tidigare ikväll så dom kommer upp tidigare i morgon..
(Sa jag verkligen det där..?) Haha!

Ja det går inte kanon kan man säga..
Thea är ganska gnällig, och Tonnis ögon tvingas upp medans han försöker komma på tretusenfyrahundra saker att göra utöver det vanliga för att vara vaken.
Så nu försöker vi ha en liten "komma-ner-i-varv-stund" och kollar på Smurfarna..



Tonni kommer dock inte till ro på detta viset, och nu är det försent att komma på att han kanske skulle sova idag på dagen i alla fall. Sååååådär kul.

Men han är väldigt söt när han sitter och sjunger med till smurfarna.. -Lala lalalala lalalalala ;)
Inte i längden kanske, men första och andra lalandet. Hehe!

Jag får väl vara med lite i filmen här, innan det är dags att hänga upp nästa maskin tvätt, skura golven, måla med barnen, handla, laga mat, tvätta barnen och stoppa dom i sina sängar..

Hej igen ;)
mams
2012-01-08 @ 18:48:27

Jaha då fick du lära dig nåttt nytt då, aja baja byta rutinerna. Puss

kul umgås via nätet,,,,, näää

Sanne
2012-01-08 @ 21:15:16
URL: http://ninna.blogg.se/

Du vet ju vart vi bor ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0