Hallå?!

Familjen har åkt..
Typ en bra stund sen nu ju.
Och vad gör jag..?
Går omkring och pillar med massa strunt.

Eller nä, jag är skit smart.. :-/
Tycker mej komma på att jag bara måste leta efter "den där", och den kan också vara bra att ha nu, och den också ja.. eller varför inte den, den måste jag se om jag kan hitta..

Varför?!

Dom där små "muppsamtalen" man har mej sej själv dagligen om att man ta mej fan ska ta tag i allt, vad det nu är, att man bara ska göra det man bestämt sej för och inget annat, dom funkar ju fan inte!!

..och sen begär jag att mina små söta mördarsniglar ska lyssna på mej, fast jag inte ens själv gör det.
Suck!

Tror jag ska lägga mobilen i sovrummet, tappa upp ett bad och ta med mina uppgifter in dit. Då måste det ju bli gjort.
För ligga i badet och bara ligga är det mest rastlösa jag kan utsätta mej för..
Kanske ska låsa och kast bort nyckeln också. :-/
Då får jag stanna där inne med mina böcker tills familjen är tillbaka. ;)

Disciplin.. Haha!
Mm, det går ju kanon! ;)

Nä, då gör vi väl ett nytt försök då. ;)
Hej hej

 

mami
2012-01-22 @ 22:25:33

O inte hade du tid o ringa mig! kanske jag ville nåt ??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0