Ge inte upp!

Aldrig!!
Jag är så jävla stolt över att jag besitter den styrka och det mod jag gör!
Att jag aldrig ger upp, inte ens när jag ibland kanske borde.
Nä, jag slåss till den dagen jag inte längre kan stå på mina ben längre..!

Ibland drar jag kanske allt längre än vad som är nödvändigt, men det gör bara att jag vågar stå kvar och köra lite hårdare än vad jag kanske annars hade gjort.
Hur som helst så lär jag mej bara mer och samlar på mej erfarenheter än vad många andra besitter.
Det gör mej också definitivt starkare och vassare.
Och, jag vågar!

Jag låter inget falla åt någon annans jävla slump, mina mål är mina och dom tänker jag nå.
Jag kanske inte är framme vid flaggan i morgon, kanske inte om en vecka, men snart!

Ibland kan det kanske kännas hopplöst, men så kommer den sista stunden av ork till det lilla som genast öppnar nya dörrar för något nytt som i sin tur leder till ännu en energikick till.

Nu har jag lite väl många bollar i rullning känner jag..
Men oftast krävs det bara att man puttar på bollarna lite och sen är "hjälpen" på väg!

Någon har "omedvetet" startat ett krig, ett krig som jag tänker segra i.
Det finns inte en chans att jag skulle ge mej. Det får kosta vad det kosta vill..
Det är det värt när jag sen står på prispallen och kan spotta på dej!

Jag vet att jag kan gå hur långt som helst och jag vet att allt alltid löser sej!
På ett eller annat sätt så löser sej allt.
Och med den inställningen är det jävligt svårt att falla helt!
Tänk på det.

Jag tror alltid på mej själv och min kraft och det gör mej lätt till "din" mardröm om "du" motarbetar eller smutsar ner mej eller det jag håller av!
Ät min skit!

Ännu än stor rullande boll är att jag imorgon ska börja skolan.. :-O
Gah!
Eller imorgon är det bara "uppropsdagen" typ. Men ändå!!
Shit, nu är det allvar igen efter alla år.
Men jag tänker klara det också! ;)

Puh, det var skönt att låta tummarna slå lite mot knapparna. ;)
Hej så länge!

 

Anonym
2012-01-10 @ 14:57:11

Du kunde inte haft mer rätt, du är fan unik gumman! Fortsätt alltid hålla huvudet högt! :)

mams
2012-01-10 @ 17:55:42

Vem har du ärvt det ifrån då kan man undra ha ha

puss o ge dig aldrig sålänge det käns rätt, men medge även om det blir fel då e du en given vinnare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0