Fixdag

Vi har alltid städdag på söndagar i våran familj.
Så förut hade Thea klätt på sej, och kom ut till oss och sa att hon minsann var klädd för våran fixdag idag. ;)


Här är hon, klädd för fixdagen :)

Just nu ligger jag tvärs över min säng som jag precis "möblerat om".
Man ska ju tydligen vända på madrasserna med jämna mellanrum..
Så det har jag gjort nu.
Ligger och väntar på att värktabletterna ska slå på så man kan fortsätta.
Eller det får man ju fan göra ändå, men det underlättar ju i alla fall..


Gossen min med i sängen :)

Snart dags för lite lunch sen hänga tvätt och köra på nästa maskin..
Sen ska det dammas, dammsugas vattnas blommor, tvättas lite till, måla med barnen, handla lite, laga middag, tvätta barn, lägga barn och sen ska vi gå och dö på soffan resten av kvällen. ;)

Så kul har jag det idag, och inte fan är det speciellt kul eller skönt när det är gjort heller, för sju minuter senare är det lika sketet igen typ. :-/

Det är då man undrar var mina miljoner är..?! Så jag hade kunnat anställa min kock, min städerska, min massör, min privata läkare och en barnflicka..!
MEN, för att det ska funka måste jag ju också köpa värsta övervakningssystemet också..!
Ja ni vet, så inte mina anställda rotar omkring i mitt oexklusiva och trista hem. Haha!
Fast så hade det väl kanske inte varit om jag var miljonär förvisso..

Äh, nog med dagdrömmar, nu måste jag sätta lite fart här.
Hej så länge!

mammi
2012-01-08 @ 12:44:07

Ingen vila ingen ro, här orkas bara tvätta o rasta jycksen, sen orkar min dumma rygg inte mer just nu..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0