Bilder

Här kommer några bilder från Alicias dop. :)

image description


Alicia var vansinnig på prällen! ;)




Tonni tyckte detta var sjukt tråkigt..
Han kollade på målningarna i taket och frågade vart tårtan var ;)


En sovande Alicia, föräldrarna och faddrarna :)




Mor och Dotter! <3




Mami och lilla Alicia <3

När vi kom hem åkte kläderna av och pjamasen på.
Som vanligt ;)



*     *    *    *    *

Då är dammsugningen avklarad..
Nu återstår bara tvätt, damma, laga mat, tvätta sej själv, och sen ska jag träffa Caroline och plugga lite.
Eller jag hoppas det i alla fall, så inte hon bara tänkt att vi ska ses och lämna över böcker. Haha!
Vi har ju värsta mycket att läsa i svenskan, och själv får jag ju fan inget gjort. I värsta fall får jag la hota henne, -om inte du läser svenskan med mej, så tänker inte jag säga vad vi har gjort på samhällslektionerna.. ;)

Caroline har nämligen inte gått i samhäll, utan bytte från ett annat ämne, så man kan säga att hon behöver mej lite för att inte hamna så långt efter. Ge och ta vettni ;)

Men här blir inte mycket gjort, lika bra att sätta fart.
Hejsvejs!


Jag lekte med mina små sniglar föut..
Vad tycker ni om mitt mästerverk då ? ;)

mami
2012-01-29 @ 15:57:44

Fint sen ser jag att det går hundens tecken bra jobbat ses i mon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0