Bilder från stora dagen!

Nu när jag skulle lägga in bilderna från igår (dom i förra inlägget) på min dator så såg jag bilderna från våran vigsel. :)
Jag har lagt in några av bilderna här tidigare, men det inlägget är borttaget.
Så tänkte jag skulle lägga ut dom igen. ;)

Jag och Emis kvällen före. Emma fick en kurs i sminkning av sin granne. :)

*Chaffisen   *Glada Emma *Den blivande mannen     *Denna där ;)

*Snart är det dags :)

*Vittnen ska man ha *Min man *Jag och den där ;)

Så ska ringen på :)

*Pusspuss *Emis lycklig som ett barn *Make och Maka ;)

*Kärlek*

*Pussas igen *Vi måste få dampa ;) *Goda maten :) *Majsan är avis på ölen ;)

*MUMS! *Mina naglar.

Mina ringa, och naglar ;)

Ja det var det.. Hehe.
Blev så glad när jag såg bilderna.
Kärlek, och sommar!!
Var bara tvungen att dela med mej. ;)

Hej hej!
mams igen
2012-01-15 @ 20:45:31

Börjar bli tjatigt med alla dessa inlägg från mig..

Men ni e för gulliga..Pussen o kramen..

Sanne
2012-01-15 @ 20:51:01
URL: http://ninna.blogg.se/

Haha!

Nädå mami, det är väl bara för väl att det är någon som kommenterar ;)

Puss på dej <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0